Vásárlási feltételek:

Minden kedves látogatónk kezdeményezhet vásárlást, aki elfogadja és betartja az alábbi feltételeket.

FIGYELEM!

Kedves Vásárlóink! A webáruház feltöltésekor keletkező  esetleges  adminisztrációs hibákért szíves elnézésüket kérjük!

Továbbá felhívnánk figyelmét, hogy a webáruházban szereplő árak ,  termékleírások ,  fotók tájékoztató jellegűek, nem minősülnek jogi értelemben ajánlattételnek. 

Vásárlási útmutató:

Az online vásárlást igyekeztünk olyan feltételekkel kialakítani, hogy minél egyszerűbben megtaláld és megvásárolhasd a keresett termékeket. A legmegfelelőbb termék kiválasztásának elősegítésére, igyekszünk részedre tömör, lényegi információt nyújtani.

A termékek megtekintésére egy többszintű menürendszert hoztunk létre.

A főoldalon található hivatkozások segítenek a fő termékcsoport kiválasztásában, melyen belül további alcsoportok szerepelnek. A kívánt termékcsoportra kattintva, részletes terméklistát találsz.

Itt választhatsz a termékek közül, és eljuthatsz a termékek részletes információs oldalaira, amelyen már fénykép és információs leírás, valamint a bruttó ár is látható.

Érvényes rendelést csak a regisztráció után adhatsz fel. A regisztrációs adatlapot értelemszerűen kell kitölteni. Az adatmezőket pontosan töltsd ki, érdemes az összeset, mert a későbbiek során, aki megtisztel bennünket bizalmával, nem fog csalódni.

A kosár tartalma mindig megjelenik, miután árut raktál bele. A kosár tartalma ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg – böngészés közben is – nyomon követhető. Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhető. Egy vásárlás alkalmával tetszőleges számú terméket tehetsz a kosaradba. A böngészés befejezése után a Megrendelés gombra kell kattintani.

A Megrendelés után választhatsz fizetési és szállítási módot, ill. az áruházi szoftver automatikusan kiszámítja a teljes, már a szállítási költséggel növelt díjat.

Amennyiben további kérdésed adódna az áruház működésével kapcsolatban, kérjük, lépj kapcsolatba vevőszolgálatunkkal, ahol munkatársaink készséggel állnak rendelkezésedre.

Csomagküldő szolgálat:

A csomagokat igyekszünk a legrövidebb időn belül eljuttatni Hozzád.

Erre a legoptimistább elvárásokra is garancia, szerződött partnerünk a GLS futárszolgálat.

De ha nem mennek “úgy” a dolgok, akkor a szállítási idő 2-5 munkanap.

Amennyiben a rendelt termék nincs készleten, próbálunk más lehetőséggel megismertetni, ill. tájékoztatunk kb. mikor várható, továbbá megkérdezzük, fenn tartod-e a rendelésed.

A szállítási költségek

A csomagok döntő többsége 3 munkanapon belül célba ér.
Ha ez nem lehetséges (elfogyott a termék), telefonon értesítjük Önt.
A kiszállítási költség a megrendelőt terheli, csomagolási díjat nem számolunk fel.
A megrendelt termékek összértékét a szállításiköltséggel a 8 napos átutalással kell kifizetni.

A csomagok kézbesítési díja 1500 Ft. Amennyiben rendelése átlépi a NETTÓ 30.000 Ft értékhatárt a szállítási költséget átvállaljuk.

Külföldi szállítások elözetes egyeztetéssel!

Túlsúlyos csomag:

A GLS futárszolgálat maximum 40kg összsúlyú csomagot kézbesít egy csomagként.Viszont, bruttó / csomagoló anyaggal együtt / 25kg felett drasztikusan megnő a szállítási díj. Amennyiben az áru értéke nem éri el az ingyenes házhoz szállítás összegét és a jellegét tekintve külön csomagolható, akkor érdemes ezt / kétfelé csomagolni/választani.

Fizetési mód:

A csomaghoz utánvéttel vagy átutalással juthatsz hozzá. Utánvétnél a teljes összeget a GLS csomagfutárnak kell kifizetni, aki a pénz átvétele után átadja részedre a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot.

Csomag újrakézbesítés:

Amennyiben mi elküldtük a megrendelt csomagot, és azt többszöri próbálkozásra sem sikerül a részedre átadni, a GLS a megrendelt terméket automatikusan visszaszállítja.

Te kezdeményezheted, hogy a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával újra elküldjük részedre. De csakis akkor indítjuk útjára ismét a csomagot, ha annak ellenértéke a bankszámlánkon (átutalással) jóváíródott!

Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, üzletünk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban ne küldjön csomagot.

Csomagcsere:

A GLS speciális szolgáltatásainak köszönhetően lehetőség van, pl. egy nem megfelelő méretű ruházat cseréjére. A GLS segítségével ez a probléma rendkívül gyorsan és egyszerűen megoldható. Mi a teendő? A termék átvétele után hívd fel ügyfélszolgálatunkat és közöld, hogy mi a probléma!

Ha van raktáron a kért termék, még aznap becsomagoljuk, és a futárral elküldjük a címedre. Neked nemkell mást tenni, mint a korábbi sértetlen terméket visszacsomagolni és átadni a futárnak, miközben átveszed az új remélhetőleg már megfelelő terméket.

Ezt a kedvezményes szolgáltatást kizárólag próbát igénylő, “méretproblémás” termékek esetében lehet igénybe venni.

A szolgáltatás kedvezményes költsége csupán / nem kell a visszaszállítási díjat megfizetni / egyszeri 1200Ft.

A csomagcsere szolgáltatás a termék átvétele után, csak 3 napig lehetséges.

Termék visszavásárlási garancia:

A Vásárló a vásárlási szerződéstől a 17/1999 kormányrendeletben foglaltak szerint 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Azonban a termékképek jogilag csak illusztrációnak számítanak, az aktuális termékeken eltérések előfordulhatnak. A termékek készletállapota és/vagy ára technikai okokból előfordulhat, hogy helyzelenül van feltöltve. Hiba megtörténte után megpróbáljuk megkeresni a mindkét félnek legmegfelelőbb megoldást. Előfordul, hogy az internetes oldalon kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Te szeretettél volna. Az ilyen esetekben természetesen az áru értékére pénz visszafizetési garanciát vállalunk, melynek érvényesítési menete a következő:

Lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal / +36 (20) 9824294 / és mond el a problémádat.Bontatlan, sérülésmentes, tőlünk vásárolt terméket / igazolás, pl. nyugta, számla / ha nem azt kaptad, amire számítottál, akkor azt visszavásároljuk Tőled. A csomagot értékbiztosítással / Utánvétes, ill. pórtós csomagot nem fogadunk! / küld vissza üzletünkbe, ahol megvizsgáljuk annak sértetlenségét, ha minden rendben rózsaszín csekken visszaküldjük a termék árát.

Indokolt reklamáció esetén (pl.: a kézhez kapott terméken olyan hibát vélsz felfedezni, amely a termék használatát befolyásolja) természetesen a termék vételárán túl a házhoz szállítási és az esetleges csomagolási költséget is visszafizetjük részedre.Persze ezt, csak abban az esetben tesszük, ha nem kívánsz a termék cseréjével élni. Ha reklamációd jogos és szeretnéd továbbra is a terméket, akkor azt kicseréljük számodra. Nem áll módunkban azonban olyan terméket visszavenni, ill. kicserélni, amit nem tudunk eredeti, bontatlanként újra értékesíteni / zsinórok esetében, pl. nem tudjuk visszamérni az eredeti hosszát, gyűrűknél, pl. leejtés során olyan hajszálrepedés keletkezhet, ami szabad szemmel nem látható, viszont az új vásárlónak gondot okozhat, stb. /. 

Szavatosság, garancia

Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban, a 151/2003 kormányrendeletben és a 49/2003 GKM rendeletben foglaltak szerint termékkörönként meghatározott mértékű szavatosságot vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink, a gyártók és importőrök, amely rendszerint 6 hónap.

Nem minősülnek garanciális hibának, a nem anyaghibából származó alábbi meghibásodások:

* a feeder és picker rezgőspicc törése

* orsótalp törés illetve az orsótartó menetének megszakítása

* gyűrűtalp és gyűrűbetét törés és lakkrepedés

* rakós bot törése

* horgászruházat cipzárának meghibásodása, a ruha anyagának kilyukadása

* a csizmák, mellcsizmák és combcsizmák kilyukadása

Szakszerviz szakvéleményével kapcsolatban felmerülő vita esetén a vásárló által fogyasztóvédelmi minőségi vizsgálat kérhető, melynek költségét a vizsgálati eredményként jogosnak minősített reklamáció esetén megtéríti, továbbá a vizsgálat eredményét elfogadni köteles.

Garanciális javítások:

Ha a megvásárolt horgászeszköz a garanciális időn belül meghibásodik, kérjük küld el postán az alábbi címre 1203.Budapest. Helsinki út 75. a vásárlást igazoló nyugtával, számlával együtt. A terméket beküldjük a szakszervizbe, ahol elbírálják a keletkezett sérülés okát.

Amennyiben elfogadják “garanciális” hibának és az javítható is, akkor azt a legrövidebb időn belül megjavíttatjuk és visszaküldjük címedre. Ha nem javítható, újat küldünk helyette. Ha időközben a termék elfogyott, és nem beszerezhető hazánkban, a termék ára, vagy egy hasonló kategóriájú termék között választhatsz.

A nem rendeltetésszerű használatból eredő károk, minden esetben a vásárlót terhelik.

Adatvédelem:

A Vásárlók adatait kizárólag saját számlázásunk és könyvelésünk dokumentálására használjuk. A vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a kiszállító cégnek. A szállítóvállalat szerződésben nyilatkozik az adatok bizalmas kezeléséről.

Az adatok kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

Adataid, írásos vagy e-mailben történő kérésre bemutatjuk, módosítjuk, vagy töröljük (kivételt képeznek azok a számla adatok  tőpéldányai, melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény Kötelez bennünket).

Jó böngészést és kellemes vásárlást kívánunk!

For our english speaking partners:

We are always glad to receive your inquiries and orders, feel free to contact us on the below email and/or number:
bigpike@bigpike.t-online.hu
0036 20 9455257
Our bank details are as follows:

Company name: Big Pike Bt.
Company address: 1201 Budapest, Helsinki út 75.
Bank: K&H Bank
Bank account: HU86 1040 1282 5052 6688 8490 1004
Swift: OKHBHUHB